Suunnittelimme Visit Arctic Coastille brändin voimakkaita visuaalisia ja viestinnällisiä teemoja hyödyntävän, markkinoivan verkkosivun.
Englanninkielinen sivusto nostaa kohderyhmälleen, kansainvälisille matkanjärjestäjille, esiin matkailualueen vahvuudet ja erikoisuudet. Samalla se on potentiaalisille kotimaisille yhteistyötahoille näyttävä käyntikortti.
Rakensimme saitin kertomaan ja havainnollistamaan alueen sijainnin Keski-Euroopasta tuleville vierailijoille. Nostimme esiin matkailijakohderyhmät, joille Arctic Coast tarjoaa uudenlaista koettavaa. Kerromme esimerkinomaisesti myös joistakin alueelle ominaisista tuotteista ja palveluista.
Sivu antaa Visit Arctic Coastin organisaatiolle myös mahdollisuuden taustoittaa tekemistään ja tavoitteitaan sekä pitää kävijän ajan tasalla alueen kehittämiseen liittyvissä asioissa.
Sivun punaisena lankana on brändin ydin: Visit Arctic Coast tarjoaa löytöretken pohjoisempaan, arktisempaan rannikkoon. Kuvissa ja teksteissä välittyy rohkeus – ne herättävät uteliaisuuden.
Visit Arctic Coast, Visit Kalajoki -matkailuorganisaation ja kumppaneiden kansainvälinen markkinointikonsepti.